eklundsaaras.blogg.se

Gillar att fota och att shoppa. Min blogg handlar just om det! :)

Tävlar hos fitnessbyisabelle.se

Publicerad 2013-09-12 23:39:03 i Allmänt,

Jag är med och tävlar hos fitnessbyisabelle om converse från shopello! Jag vill vinna dessa skorna för att jag vill ha nya skor och jag har inte råd med ett par skor och mamma vill inte köpa ett par till mg!!!! Så jag håller tummarna, för dessa skorna vill jag sååå gärna ha! Jag har storlek 36, och vill ha dom vinröda =)
 
 
Tävla ni också här:
http://fitnessbyisabelle.shapemeup.se/2013/09/04/vinn-ett-par-akta-converse/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Eklund

16-årig tjej från sthlm som älskar att med mode och shopping att göra men även att fota =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela